Malé info od Waltera

Už je to několik let, co jsem se stal oddaným muslimem. Během této cesty jsem se mnohému naučil nejen o sobě a jiných, ale i něco málo o lidské povaze. Ale nemohu v dobré víře (nejde o slovní hříčku) dál reprezentovat, praktikovat či věřit v Islám ani jiné světové náboženství.

Osvobození Zvířat/Země a Straight Edge jsou mým bojem už polovinu mého života. Jsem to já a to, na čem mi v hloubi duše nejvíce záleží. Mám to v krvi. Jsou mou největší starostí. Podle mě náboženství toto poselství zatemňuje jak osobně, tak veřejně. A to mi vadí.

Roky ve vězení navíc vytříbily mou nenávist vůči týrání zvířat a tyranům. Nemyslím si, že je lidská rasa nadřazená, dokonce si ani není rovná se společenstvím života a živou planetou, na které všichni přebýváme. Jsem z hloubi svého srdce přesvědčen, že každý, kdo zneužívá, vraždí či jakýmkoli jiným způsobem úmyslně ubližuje, ničí nebo působí situaci, ve které je zvířeti nebo prostředí ubližováno, si zasluhuje, aby mu bylo ublíženo či byl zničen.

Společně s náboženským přemýšlením za sebou taky nechávám moralismuus a nerealistická očekávání veganské nekompromisnosti, které jsou vyjádřeny v “manifestu nekompromisnosti”, který jsem dvě desetiletí podporoval. Už dál nedokážu podporovat jeho postoje proti potratu a tzv. “sexuální morálce”. Problémem této planety je lidstvo obecně a zvlášť lidstvo jedící maso. Z tohoto hlediska mi přijde zcela očividné, že JAKÉKOLIV zvyky, praktiky či filozofie, které se pokouší zpomalit nebo zastavit množení lidí, jsou pro život na planetě velice důležité!

Potrat, antikoncepce, homosexualita, sterilizace a nereprodukční sexuální aktivita by opravdu měly být propagovány jako zodpovědná, vědomá a rozvinutá rozhodnutí, životní styly a volby a neměly by být stigmatizovány ani diskriminovány ze strany náboženských pošuků, kteří si myslí, že jeden malý masožravý panchart je důležitější než Země a veškerý život na ní!

Takže od teď se zbavuju svého náboženského jména Abdul Haqq. A dál budu používat své legální jméno Walter Bond. A s posunem vpřed budu psát o tom, na čem skutečně záleží. O Zvířatech, Zemi a Straightedge. Do příště na sebe dejte pozor, já udělám to samé. Osvobození Zvířat, ať to stojí cokoliv!

S pozdravem,

Walter Bond
ALF POW

Walterova poštovní adresa:

Walter Bond
37096-013
FCI Greenville
PO Box 5000
Greenville IL 62246

This entry was posted in K dalšímu čtení, Z klecí. Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.
  • Archives