STUDENT OSVOBODIL KRÁLÍKA Z LABORATOŘE

anonymní zpráva (překlad):

Jsem studentem National University of La Plata a žiji zde s každodenními hrůzami, které mi byly v nedávných letech odhaleny pomocí šokokujících obrazů, sledování mučení přímo, vraždy a toho, jak přeměňují zvířata na ‘věci’. Byl jsem přesvědčen, že neexistuje nikdo, kdo by o těchto věcech věděl, pak začala být na univerzitě osvobozována zvířata a ničeno vybavení. Z počátku jsem tomu nerozuměl, ale pak jsem si uvědomil, že existují další lidé, kteří si myslí to, co já, a kteří si cení života (což byl důvod, proč jsem tu začal studovat). Když došlo k věcem jako požár laboratoře, univerzita se pokusila skrýt, co se stalo, pokusili se očernit ty, kdo za to byli odpovědní, říkali, že požárem zabili zvířata, LŽI – nebylo to tak, byl to jen tutlání!, stejně jako pokus dostat se k fondům, které sami ukradli.
Nejdřív jsem si myslel, že se na této škole dají naučit dobré věci, ale už tomu nevěřím; mučí, vraždí, lžou a podvádí.
Díky těm, kdo tu začali dělat věci; dnes mám vůli taky něco udělat, a tak jsem osvobodil králíka, na kterém byly prováděny pokusy. Už se nebudu dívat na druhou stranu, tak jako v minulých letech, už nechci být komplicem barbarství.“

This entry was posted in Zprávy z fronty. Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.
  • Archives