7. prosinec: O deset let později

Support for Daniel McGowan

Přesně před deseti lety jsem dokončoval vánoční pohlednice pro mého zaměstnavatele, když se mě dva nabušení muži zeptali, zda jsem Daniel McGowan. Když mě spoutali a odvlekli skrz kancelář, bylo mi jasné, co se děje.

Ve stejnou chvíli zatýkali mých 6 spoluobviněných. Další obdrželi obsílky. Bohužel, všichni, které ten den zatkli, se stali spolupracujícími svědky, kromě Williama Rodgerse, kterého jsem znal pod jménem ‘Avalon’ a který si vzal život v okresní věznici v den zimního slunovratu, dva týdny po tom, co jsme byli zatčeni.

Samozřejmě v následujících měsících následovala další zatýkání, spousta obviněných odmítla tuto hru hrát. Spojili jsme se v solidaritě v boji proti obvinění a ve snaze snížit potenciální rozsudky, co to jen jde. Za to budu vždy vděčný Jonathanu Paulovi, Nathanu Blockovi a Joyanně Zacher (přesto, že by nebylo upřímné, kdybych nezmínil, že poslední dva se v současnosti identifikují s ezoterickými fašistickými hnutími).

Z vazby jsem se dostal na kauci, pak jsem rok a měsíce bojoval v domácím vězení, vypracoval jsem doznání, které nezahrnovalo jména ani svědectví proti komukoliv jinému. Mělo to své dopady včetně delšího trestu a žádné ochrany před velkými porotami (a zajisté, o dva roky později jsem byl před jednu předvolán jako svědek a dostal jsem pohrdání soudem). Ani tak jsem neviděl jinou cestu, jakou by se to mohlo ubírat. Co mě na případu mrzí, je spíše to, že mí spoluobvinění nedrželi a nepostupovali s námi – což bylo cílem, když jsme roky předtím probírali nejhorší možné scénáře.

O 10 let později mi je zřejmé, pokaždé, kdy se objevím na aktivistické události, že mnoho mladších aktivistů tuto historii nezná. Předpokládám, že je to boj, kterému čelíme všichni – jak si pamatovat, ale nežít v minulosti a nostalgii. Můžu lidem říct, aby se podívali na

If a Tree Falls

nebo si přečetli

Green is the New Red

(díky Marshallovi Curry, Samovi Cullmanovi & Willovi Potterovi), ale to je nekompletní obraz. Jak se tedy posuneme vpřed v našem boji za spravedlnost a předáme druhým, co jsme se naučili? To je delší otázka.

V tomto postu používám často slovo “já” a možná další, když mluvím o minulosti, ale v žádný okamžik jsem se necítil osamocen a nespojen s druhými. Bez těchto oddaných, věrných a úžasných lidí v mém životě by se věci s jistotou odebraly úplně jinou cestou:

Jenny Malone – moje bývalá partnerka a nejlepší přítelkyně. Skála. Čaroděj ze země Oz za každým aspektem podpůrné kampaně a kampaně ‘za moje duševní zdraví’. G.O.A.T. EXES 4EVAH!

Moje rodina, obzvlášť moje sestra Lisa, která financovala mojí obhajobu, dovolila mi žít u ní, když jsem byl v domácím vězení, a která ani jednou nezaváhala ani necouvla. Tihle lidé mě naučili oddanosti.

Family and Friends of Daniel McGowan (Rodina a přátelé Daniela McGowana) spíše známí jako FAF.

Tahle malá skupina tvrdě dřela, zorganizovala hromadu akcí, prodala zilion triček, chodila na moje slyšení, psala články, podporovala mě duševně, emočně i finančně, na chvíli pozastavila své životy, aby zajistila, že taky budu mít život, ke kterému se budu moci vrátit. Cítím k nim všem tolik vděčnosti. I když nejsem v kontaktu se všemi z nich, což mě upřímně mrzí, necítím k nim nic jiného než doživotní vděčnost. Díky Andrew, Ainsley, Elizo, Kitty, Corey, Sideshow, Cindy, Marianne a Ryane.

Napište mým spoluobžalovaným:

Rebecca Rubin #98290-011
FCI Dublin
5701 8th Street – Camp Parks
Dublin, California 94568
Birthday: April 18

rubin-b211b6a7053675007a1ead58710fee4613f9d2ab

 

Rebecca Rubin

Vykonává pětiletý trest za svou roli v řadě akcí Fronty za osvobození Země (ELF) včetně požáru v Vail Ski Resort Expansion a lesním průmyslu. Také se účastnila osvobození koní a požáru zařízení pro divoké koně pozemkového úřadu (BLM) v Litchfieldu v Kalifornii a Burns v Oregonu. Rebecca by měla být propuštěna v září 2017.

Rebecce můžete koupit knížku (nebo 5!)

Justin Solondz #98291-011
FCI Oakdale I
Post Office Box 5000
Oakdale, Louisiana 71463
Birthday: October 3

solondzjpg-184d7e27d46e0341-2a6ff862799fe8865fe6f072c3eb6307e03773ff

 

Justin Solondz

Přiznal vinu ke spiknutí a žhářství za své zapojení v požáru Fronty za osvobození zvířat (ELF) v centru pro městské zahradnictví washingtonské univerzity v roce 2001 a prodejny Chevrolet v Eugene v Oregonu. Justin byl uvězněn v Číně tři roky před vydáním. Propuštěn by měl být propuštěn 23.9.2017.

This entry was posted in Earth Liberation Front, K dalšímu čtení. Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.
  • Archives